Zermath Marathon

Zermath Marathon

donderdag 8 november 2012

Resetting zegt Bedankt.

Het zal je maar verteld worden..

Sorry, U gaat niet meer beter worden..
Of.. Nee echt, het was een miskraam…

Twee maanden later:

U blijft leven.. Gefeliciteerd u gaat toch niet dood..
Het was toch geen miskraam.. Gefeliciteerd u bent zwanger..

Ik ben geen collega, ik hoor niet bij het bedrijf.
Wij kennen elkaar niet.. En toch ben ik vertrouwd..

Je komt bij mij binnen.. Ik stel me netjes voor en lach vriendelijk naar je..
Het ruikt naar lavendel en op de achtergrond klinkt muziek..
Je mag lekker komen hangen op de stoel of komen liggen op tafel..
Ik vraag of er nog plekken onprettig of pijnlijk aanvoelen.. Nee.. Prima dan ga ik je masseren.. en mocht er toch nog iets pijnlijk of onprettig aanvoelen mag je het gelijk aangeven..
Je voelt twee warme handen op je rug.. Je mag je er aan overgeven even je ogen sluiten.. dit is jouw moment. Hier heb je naar uitgekeken.. Dit is wat jij nodig hebt..

In de tijd dat jij onder mijn handen bent ben je veilig.. Mijn massages bestaan uit liefde, aandacht en respect.
Als je klachten, spanning, stress of knopen hebt.. Dan ga ik daar mee aan de slag.. Want dit is jouw moment..

Wil je even niets zeggen omdat je net promotie hebt gemaakt.. En een interview voor de televisie hebt gegeven.. Spannend allemaal.. Gefeliciteerd.. En nu.. even ontspannen..

Wil je juist wel praten..
Omdat je baalt van de situatie zoals het op je werk of privé op dit moment loopt.
Omdat je die leuke date hebt gehad.. Zwanger bent of een mooie reis gaat maken..

En soms spontaan ik kom dicht bij.. ik raak je aan en zonder dat je het in de gaten hebt lopen de tranen over je wangen.. Wil je een zakdoek.. geeft niets laat maar even gaan.. Dit is even jouw moment..

Ik heb ondertussen al honderden mensen gemasseerd misschien wel duizenden.. En er zullen er nog honderden misschien wel duizenden volgen (hoop ik..!!)
Bedankt dat jullie een stukje van jullie leven met mij willen delen.. Bedankt voor jullie vertrouwen in mij.. En bedankt voor alle positieve reacties..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten